مصرف شيشه سيستم اعصاب مركزي را مختل مي‌كند
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 80526
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : مرتضی عربي

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي بهزيستي استان زنجان، گل‌نساء آقامحمدي اظهار داشت: مصرف شيشه مي‌تواند سبب ايجاد مشكلات متعددي چون افزايش ضربان قلب، ضربان نامنظم قلب، افزايش فشار خون و صدمه ديدن رگ‌هاي مغز ناشي از سكته مغزي، افزايش دماي بدني و تشنج براي فرد مصرف‌كننده شود.
وي افزود: مصرف كنندگان اين ماده در مواردي نيز دچار دوره‌هايي از پرخاشگري، اغتشاش فكري و بي‌خوابي شده و كساني كه به اين ماده وابسته ‌شوند، دچار اختلالات جدي در روابط اجتماعي و شغلي مي‌شوند.
معاون امور فرهنگي و پيشگيري بهزيستي استان زنجان جنون و روان پريشي را از ديگر اثرات مصرف شيشه برشمرد و بيان داشت: با توجه به اينكه حالت تحمل در برابر تاثيرات متامفتامين ظرف چند دقيقه به وجود مي‌آيد فرد مصرف كننده سعي مي‌كند تا با مصرف مكرر و در فواصل كوتاه خود را در حالت سرخوشي نگه دارد.
آقامحمدي در آستانه فرار سيدن هفته مبارزه با مواد مخدر با هشدار به جوانان در زمينه مصرف شيشه اظهار داشت: شيشه يك ماده محرك بسيار قوي است كه مصرف مقادير كم آن نيز مي‌تواند سبب بي‌خوابي، افزايش فعاليت و كاهش اشتها شود.
وي ادامه داد: در صورت استفاده از شيشه سرخوشي ناشي از رها شدن و افزايش بسيار زياد يك ماده شيميايي و انتقال‌دهنده امواج عصبي در مغز صورت مي‌گيرد، كه ناشي از "دوپامين" است.
معاون امور فرهنگي و پيشگيري بهزيستي استان خاطر نشان كرد: افزايش دامنه توجه و كاهش خستگي، افزايش فعاليت، كاهش اشتها، سرخوشي و نشئگي، تنفس تند، افزايش شديد دماي بدن، پرحرفي، افزايش انرژي، تهوع و استفراغ، خشمگين شدن و اختلالات مختلف از آثار مصرف كوتا‌ه‌مدت شيشه است.
وي با تأكيد بر درمان و رهايي مصرف كنندگان از اين ماده مخرب عنوان كرد: در حال حاضر موثرترين درمان براي معتادان به "متامفنامين"، درمان شناختي رفتاري است در اين روش هدف آن است كه به بيمار كمك شود تا به اصلاح نحوه تفكر، انتظارات و رفتارهاي خود بپردازد و در عين حال مهارت‌هاي مقابله با فشار رواني در زندگي را در خود تقويت كند.
آقامحمدي ادامه داد: اگر چه درمان دارويي اختصاصي براي اعتياد به "متامفتامين" وجود ندارد ولي استفاده از داروهاي ضد افسردگي در درمان علائم افسردگي افرادي كه اخيرا مصرف‌زدگي شديد اين ماده را كنار گذاشته‌اند، مفيد است.
وي اظهار داشت: مسموميت حاد ناشي از مصرف اين ماده به مغز، هيجان زدگي شديد و احساس وحشت را مي‌توان با قرار دادن فرد در محيط آرام و استفاده از داروهاي ضد اضطراب كنترل كرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: